Dat was het weer maar.... - Reisverslag uit Putten, Nederland van Anneke en Ina - WaarBenJij.nu Dat was het weer maar.... - Reisverslag uit Putten, Nederland van Anneke en Ina - WaarBenJij.nu

Dat was het weer maar....

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Anneke en Ina

04 April 2012 | Nederland, Putten

....nu volgt er meer!

In januari sloten we af met: dat was het weer, liefs en hopelijk tot een volgende keer. Die volgende keer is nu! Althans….. voor Ina want Anneke, en ook Rachel, gaan dit keer niet mee en ze vinden dat best een beetje lastig. Kenia en het werk daar blijft toch altijd een plekje in ons hart hebben en houden. Dus een beetje schuldig t.o.v. hen voel ik me wel. (Smile)

Een schrale troost voor hen is dat ik niet alleen maar loop te genieten maar vooral ook aan het werk zal gaan. Ken je die stokjes met zo’n bordje erop? Als je het bordje draaiende wilt houden moet je het stokje steeds bewegen. Zoiets is het geloof ik. De projecten helpen draaiende te houden, ondersteuning bieden.

Ik hoef het gelukkig niet alleen te doen. Niet Alleen, met hoofdletter, maar ook niet fysiek alleen omdat Gerda Nieland, mijn moeder, mee hoopt te gaan. Samen zullen we wel weer heel wat beleven want een reis naar Kenia staat meestal garant voor veel meemaken! Je kunt dus waarschijnlijk weer meegenieten van alle contacten, acties, de voortgang, de kids, allerlei gekke belevenissen en enge beestjes.

Graag tot ziens op dit weblog! Reageer vooral als je zin hebt want dat vinden we super leuk.
De Dutch Girls, medebestuursleden van Huruma MEVA, vertrekken dinsdag 9 April naar Nigeria om daar aan de slag te gaan. Je kunt ook hen volgen door te klikken op de link(MevaInNigeria)hiernaast.

Tot horens en lieve groet,
ook namens Gerda

Ina

• 04 April 2012 - 06:48

Gertine:

Goede reis weer Ina!
    En wat bijzonder om dat samen met je moeder te mogen doen.
    Ook hele fijne paasdagen gewenst. Eerst kerst al daar meemaken en dan nu ook het paasfeest.
    Liefs van Gertine

• 04 April 2012 - 06:55

Jannie Nieland Zeist:

Hallo lieverds een hele fijne reis en een goede tijd.
    Ina geef je jongens een dikke knuffel van mij.
    Tot later gr. Jannie

• 04 April 2012 - 07:13

Sonja Jager.:

Leuk hoor moerder en dochter samen.
    Ik wens jullie heel veel succes toe met het mooie werk wat jullie daar verrichten.En natuurlijk een heel mooie tijd samen.
    Een lieve groet van Sonja.

• 04 April 2012 - 07:20

Marian Schutter:

Hi Ina,

Alvast een hele goede reis toegewenst samen met je moeder. Veel plezier ook samen en Gods zegen! Liefs Marian

• 04 April 2012 - 07:33

Gerieke:

Hallo!!

Heeel veel succes maar ook plezier in Kenia! Hebben jullie alles al gepakt? Ik moet nog beginnen.. Haha maar dat komt goed..! Een goede reis en we contacten elkaar vast vanuit Nigeria - Kenia.. :)

Gerieke

• 04 April 2012 - 07:37

Marjan Bosker:

Alvast een goede reis gewenst!

• 04 April 2012 - 07:48

Bertina:

Hoi lieverd,

Zo zit je in Scheveningen en zo is het bijna alweer tijd om naar Kenia te gaan.Ik hoop je nog wel even te zien voordat je vertrekt, je moeder heb ik nog gesproken. Succes met alle voorbereidingen.
    Bertina

• 04 April 2012 - 08:12

Wim Mensink:

Een heel goede reis gewenst en misschien kunnen jullie nog een paar loslopende kippen van de A28 oppikken en meenemen.
    Ben weer erg benieuwd naar de reisimpressies.

• 04 April 2012 - 08:49

Emmy:

Ha Ina! Wat gaaf dat je weer gaat en gezellig met je moeder!! Ik wens je een hele mooie gezegende tijd toe en ben benieuwd welke avonturen je weer gaat beleven!!! ;)
    Groetjes

• 04 April 2012 - 08:56

Miranda Schutte:

Wat super dat je moeder meegaat Ina.
    Wij wensen jullie een goede reis toe en een fijne tijd in Kenia. We blijven jullie volgen.

• 04 April 2012 - 08:57

Esther Slob:

Hoi Ina,

Het schiet nu echt op!! Suc6 met de laatste voorbereidingen. Goede reis toegewenst en fijn pasen met de kids! Wordt het weer spaghetti en Bingo?! We houden contact.

Groetjes Esther

• 04 April 2012 - 10:35

Willemien En Pa Lubb:

Hallo Ina,

Wij wensen jou en je moeder (en allemaal) een fijne en goed reis toe, onder God's zegen.
    Laat van je horen !

• 04 April 2012 - 14:47

Marga Hoekert:

Ha die Ina en moeders
    Wat leuk dat jullie samen gaan!
    Veel succes met alles wat jullie gaan doen,en een hele goede en fijne tijd toegewenst met iedereen daar.
    Ik denk aan jullie.
    Groetjes....Marga

• 04 April 2012 - 15:51

Gerard&Miranda:

Bijzonder Pasen voor de dames Nieland. Succes en GBY!

• 04 April 2012 - 16:35

Grietje Mooiweer:

Gerda en Ina,

Goede reis en veel werkplezier en geniet ook van de mensen.

Goede Paasdagen toegewenst in Kenia.

Groet Grietje

• 04 April 2012 - 18:00

Henk Koetsier:

Nou Ina, samen met je moeder.
    Dat is goed. Ik wens jullie een fijne tijd. Doe de groeten aan de kinderen en leiders in Cristian Hands.
    Ik wens jullie Gods zegen toe.

• 04 April 2012 - 18:27

Anneke:

Tja, nu dan maar eens aan de andere kant van het verhaal reageren.
    Jullie mogen bijna weer naar Kenia en aan het werk te gaan. We weten hoe mooi en soms ook hoe zwaar het kan zijn om al die bordjes draaiende te houden. Super voor de kids dat jullie er aan komen. Gelukkig mag je samen met Hem gaan zodat jullie met de kids echt Pasen kunt vieren. Maak er samen fijne weken van!!
    p.s vergeet alsjeblieft niet Skype open te zetten, smile......

• 04 April 2012 - 18:39

Susan Schaaphok:

Hoi Ina,

ik ga je weer volgen hoor.. en wat bijzonder om dit keer met je moeder te gaan! Veel plezier en sterkte met alles wat jullie daar weer gaan doen!

Groeten,

Susan.

• 04 April 2012 - 20:11

Riekje:

Hoi Ina, ik heb je moeder al een heel goede reis gewenst, maar bij dezen ook jij een goede reis, samen met je moeder

• 05 April 2012 - 08:00

Truus Menkveld:

Lieve Ina en Gerda.
    Een hele goede reis toegewenst en een gezegend Pasen, samen met de kids.
    Het zal voor jullie samen een bijzondere tijd worden, denk ik.

groetjes, Truus

• 05 April 2012 - 09:44

Marieke:

Ga met God!

• 05 April 2012 - 14:01

Jeanet:

Ina en Mams,

Fijne reis en paasdagen!
    Sterkte met alle werk wat weer op jullie ligt te wachten.
    gr. Jeanet

• 06 April 2012 - 06:28

Rachel:

Hoi Ina en Gerda,

Vandaag gaat het gebeuren... Na een lange zit staan jullie vanavond in Kenia! O, wat zou ik graag meegaan (zucht). Een hele goede reis en veel succes, sterkte, zegen en genieten gewenst! En doe de groeten aan alle mensen die we daar kennen, met een speciale knuffel voor Mary en Ann. Hou ons als achterban maar op de hoogte via skype, waarbenjij.nu, mail etc, zodat we er toch een beetje bij zijn en je kunnen steunen.

Liefs, Rachel

ps: je berichten staan op het web en twitter :)

• 06 April 2012 - 20:00

Bertina:

Lieve Ina en moeders,

Als het goed is zijn jullie nu in
    Kenia. Goede reis gehad? Toch wel een hele bijzondere goede vrijdag. Wij wensen jullie gezegende paasdagen toe en God's nabijheid bij alles wt jullie gaan den.
    De van Oostendes.

• 08 April 2012 - 17:10

Wijjert:

Ik heb gekeken of er al een verslag van jullie bezigheden en ervaringen is. Nog niet gezien. Ik heb een maailtje gestuurd aan Ina. Kunnen jullie mijn belevenissen hier volgen.
    Het ga jullie heel goed. Fijne dagen toegewenst.

• 09 April 2012 - 15:23

Alrik En Japke :

Hey Ina en moeders!

Goed om wat van jullie te horen en te zien! Nog een gezegende tijd en veel geluk met elkaar daar!

Keep in touch!

Alrik en Japke