Het is bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneke en Ina - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneke en Ina - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Anneke/Ina

Blijf op de hoogte en volg Anneke en Ina

05 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Nog een paar dagen werken, een bruiloft vieren en een heel kleine tas inpakken en dan is het eindelijk zover!Als je ziet wat er gemiddeld meegaat op vakantie en wat er nu maar mee kan, wordt dat lachen.
Zaterdagmorgen vliegen we naar Nairobi en als Rufus, een vriend van Mama Zipporah, ons inderdaad op het vliegveld in Nairobi ophaalt dan zijn we zaterdagavond in Huruma. Het is helemaal prachtig om nu ook echt te bekijken waar we terecht zullen komen en de kinderen niet meer via foto's of kalenders te zien maar werkelijk te gaan ontmoeten. En natuurlijk Mama Zipporah en pastor Isaac!
Je maakt je allerlei voorstellingen maar het is goed om het nu echt te gaan beleven.
Als jullie het leuk vinden om een klein beetje een voorstelling te hebben waar we naartoe gaan, kun je naar de website van Huruma. Dat is www.hchngong.org.
We hopen hier zo af en toe een berichtje achter te kunnen laten om jullie een beetje mee te laten delen in onze verhalen.

• 05 Juni 2007 - 20:27

Jako Van Veen:

Dames,

Een hele goede tijd toe gewenst in Kenia. Ik zal jullie verhalen volgen. Bij voorbaat weet ik dat ik bijna zin heb om mee te gaan. Maar ja, er moeten ook nog werkers blijven in Nederland....
    Groeten,
    Jako (collega van Ina)

• 05 Juni 2007 - 20:28

Wim En Liseth:

Wat gaaf om op deze manier wat van jullie reis mee te maken. Alvast een goede reis en een behouden aankomst! En we hopen dat jullie een goede tijd daar hebben.

• 05 Juni 2007 - 20:44

Michael En Manon:

Ha,

helemaal te gek om de verhalen op deze manier mee te maken! Ben benieuwd of daar ergens de mogelijkheid is tamtam-signalen om te zetten in draadloze digitale ééntjes-en-nulletjes om via het wereld-wijde-web te versturen in plaats van eindeloos wachten op de postduif die dan ondertussen allang ergens op het spit hangt.. Ik hoop het maar!
    Tot vrijdag,
    dikke zoenen,
    Michael en Manon

• 05 Juni 2007 - 20:55

Gerard En Miranda:

Het ga jullie goed. We zullen jullie ervaringen volgen. Alvast een goeie reis gewenst. Gods zegen op jullie pad.

G&M

• 05 Juni 2007 - 21:00

Edwin En Herma:

Prachtig, we gaan jullie op de voet volgen. We spreken alkaar vrijdag nog maar, sterkte bij je tas inpakken.

• 05 Juni 2007 - 21:03

Greetje:

Een hele goede reis en tijd gewenst!
    Geniet er van!
    En voor nu: succes met die (te) kleine tas!

• 05 Juni 2007 - 21:14

John Lubbers:

Have a good trip and come back in good health. Uncle John.

• 05 Juni 2007 - 21:17

Martijn & Sabine:

heel veel plezier daar in Kenia.
    we zijn heel benieuwd naar jullie verhalen.
    succes en tot snel.
    groetjes Martijn & Sabine.

• 05 Juni 2007 - 22:12

Johanna:

Ha Anneke en Ina,

Wat leuk zeg om op deze manier iets over jullie reis te horen. Een hele goede tijd daar toegewenst!

Groeten,
    Johanna

• 06 Juni 2007 - 10:21

Angela Woodman:

Dear Anneke and Ina,

You must be really excited now!

I hope the trip goes smoothly - no hiccups. I look forward to hearing all about Huruma and the people there, and whether everything lives up to your expectations.

All the very best,

Angela

• 06 Juni 2007 - 11:57

Elise:

hoi allerliefste tante,

super dat we jullie kunnen volgen! Let je wel goed op je beautycase, want die is altijd het zwaarst bij jou...!

Veel plezier en tot vrijdag!

Dikke kus je nichtje

• 06 Juni 2007 - 15:00

Pa LubbersEen:

Een hele goed reis en vooral een goed verblijf in Kenia gewenst. Gods zegen op
    jullie werk daar en een behouden terugreis

• 06 Juni 2007 - 16:09

Bert En Karen. :

dames.
    wij wensen jullie een goede maar vooral een gezegende reis en vooral een behouden thuis komst.
    ik zal jullie verhaal in de gaten houden en door geven aan karen.
    grt bert.

• 06 Juni 2007 - 19:26

Janny V D W:

Hallo Ina en Anneke,
    Van harte wil ik jullie een fijne tijd toewensen, en een goede reis en behouden thuiskomst. Gods zegen toegewenst in jullie werk in dat verre land.

Erg leuk om jullie op deze manier te volgen, voor mijn gevoel zijn jullie nu toch een beetje dichtbij!

Hartelijke groeten, Janny ( collega van Ina)

• 06 Juni 2007 - 19:27

Petra:

He meiden,

Spannend he? Ik (we) le(v)e(n)f met jullie mee hoor!! k Hoop jullie nog te bellen voor zaterdag als het voor jullie tussen alles door tenminste nog lukt. in ieder geval ook hier heel veel goeds gewenst en Gods zegen!

Doei, Petra

• 07 Juni 2007 - 09:18

Alex En Marleen:

Hey Anneke en Ina,

Heel veel plezier! Leuk om de verhalen van jullie reis te kunnen lezen. Ik heb trouwens nog wel wat pepperspray voor als DE ZWARTE MANNEN wat te handtastelijk worden. Ja en hoe je dan door de douane komt.....
    Kijk ze is lief aan en zeg dat het deodorant is.

Tot morgen,

Kus Alex en Marleen

• 07 Juni 2007 - 14:55

Jan & Henny:

Hoi Anneke en Ina,
    Leuk, we zullen jullie volgen in de komende weken.
    Nog even een paar handige tips.
    Pepperspray lijkt me niet nodig, vooral Anneke is gek op zwarte mannen.
    Een beauty-case hoeft ook niet mee voor die paar hele kleine flesjes die je in je handbagage mee mag nemen, daar hebben ze op het vliegveld wel een plastic zak voor.
    Een goede zonnebrandcreme lijkt me geen overbodige luxe, want als er nog gelegenheid is om te "bakken" in die laatste paar dagen, dan weet ik dat het moeilijk is voor jullie om je grenzen te bepalen.
    Dat was het wel zo'n beetje, uiteraard zou ik als "moeti"nog veel meer goede raad mee kunnen geven, maar ik heb wel vertrouwen in jullie.
    Rest ons nog jullie een fantastische tijd toe te wensen. God zegene jullie!

Groetjes, Henny & Jan

• 09 Juni 2007 - 10:21

Marcel,Rian En Thijs:

Heel veel succes en sterkte. Hopelijk ook plezier. Een dikke kus.

P.S.
    Pas op voor de spinnen!!!!!

• 09 Juni 2007 - 19:21

Marian En Erika:

Hoi Ina en Anneke,

Wij zitten hier samen achter de pc en kijken uit naar jullie avonturen. Niet al te spannend natuurlijk maar wel om lekker mee te genieten.We wensen jullie een hele fijne tijd en Gods zegen.

liefs ons

• 10 Juni 2007 - 11:20

Ron Van Aalst:

Hee ladies,

Heel veel plezier gewenst in het verre zuiden.
    Dat van die hele kleine tas geloof ik geen fluit van.
    Ik hoop dat jullie de juiste spanning kunnen vinden voor de laptop, anders wordt het flink doortrappen in de rimboe voor een beetje prik.

Groetjes,

Ron (van Canada)

• 10 Juni 2007 - 20:49

Wim,Bertina En Kids:

Lieve Ina en Anneke,

Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad en zijn jullie veilig en wel op plaats van bestemming aangekomen. Wij zijn heel benieuwd naar jullie verhalen, en wat jullie ervan vinden. Hopelijk gaat alles goed. Wij wensen jullie een fijne en werkzame vakantie toe, en Gods zegen bij alles wat jullie gaan doen. Petje af hoor!!!!

Groetjes uit een warm Putten.